- Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi -

*(I show not your face but your heart's desire)*

Tuesday, November 4, 2008

Dream

Last night I had a weird dream.

1st. I dreamt about You-Know-Who. And she's confess to me that she like me. Through YM!! It's weird. And when I'm about to reply it, I got disturbed by alarm. Damn!! Tak sempat nk bgtau! Hurm :(

Kaco plak alarm nih. Bangun subuh. Pastu sambung tido balik.

2nd. I dreamt I about Myvi. An orange Myvi. Jap.. nk igt camne mimpi tu. Hmm~ I sent that Myvi to a car wash. And the car wash man/woman (aku tak igt) offer to make service maintenance. And I agreed. And then I went to work (yg peliknye aku keje kt tempat ni and aku bleh masuk suke2 ati). Work until late night and I forgot to take the car. And aku g workshop tu tgk Myvi tu ade lg. Ok. Esoknye aku g workshop tu balik. And mintak resit harga. And terkejut gak maintenece RM650! Ape yg lg peliknye... bapak aku bg cek kt aku suruh bayar. Erk. Does that mean Myvi tu bapak aku nye? Arrgghh~ Pelik tol.

 

So, based on my experience, almost all my dream turn out to be the opposite. Sometimes ape yg aku mimpi jd betul2. But mostly it turn out to be the opposite.

1st dream tu. Dapat disimpulkan bahawa aku takyah tunngu You-Know-Who lg sbb die da ade org lain. MOVE ON SHAMIM!!!

2nd dream tu. Sampai skang aku tak tau nk interpret. Kalo Myvi tu aku nye... besar kemungkinan aku tak akan dpt kete next sem. Kalo Myvi tu bkan aku nye... besar kemungkinan aku akan dpt kete next sem. Tp aku pelik sbb dlm mimpi tu aku dah keje. And ape makne RM650 tu? Aku bleh igt figure die. Tp kalo aku fikir balik... In reality that orange Myvi tu abg sedara aku nye. Die pakai and aku penah naik. Adakah ini suatu petanda?

Aaarrgghh~

Org ckp "mimpi tu mainan syaitan". But sometimes dream can tell us what will happen.

Ok la. Dr dok pikir pasal mimpi ni baik aku study. Tapi takleh concentrate... That Myvi keep disturbing my mind. Camne nih?

6 comments:

Anonymous said...

Stop daydreaming & start studying oi pak cik shamim! Eh, siapa You-Know-Who? Ble aku tahu? kekeke... bolehlah...

Lord Biohazard said...

aku bkan day dreaming ler... tu dream.. melayu die mimpi.. ngerti?

Anonymous said...

oh! aku anggap itu sbg compliment! timer kasey. haha! kena blk.

Anonymous said...

RM 650 means the monthly installment for the car that u hav to pay to get the car. So, in reality, u cant afford it, so ur dad will pay for it, monthly. or not. n the kerja is ur class la. ala, cm xbiasa je pegi kelas sesuka hati. abt u know who, i dah cakap awal2 dah.. MOVE ON!!!!

Lord Biohazard said...

hoooo~
apsal tak terfikir camtu ek...

pasal u know who tu...
erm... erm..
tgk la..
huhu~

MimiRosli said...

wowh..ur dad nk bg keta? mahsyuk..

you-know-who? but i donno who..can u let me know who?

haish..baik ko stadi smart smart..grad dgn result gempak..get a highly paid job..establish urself..nnt mesti berderet perempuan beratur mahu kan harta kau...wahaha

the point is..takyah fikir benda2 tu sumer...cintan cintun ni buang masa ko..sampai masa nanti adalaa tuh...

aku merepek. sila abaikan

ha ha