- Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi -

*(I show not your face but your heart's desire)*

Sunday, March 22, 2009

Young

Saye : Makcik, nasik lemak 4. 3 biase, 1 lauk daging.
Makcik : Ok.
*sambil bungkus nasik lemak*
Makcik : Sekolah mane?
Saye : Sekolah? Eh tak la.. saye da universiti
Makcik : Ye ke.. oo~ skang ni amik diploma?
Saye : Tak.. saye amik degree...
Makcik : Ooo.. makcik igt budak sekolah td.. nampak muda je..

Moral of the story?... Ntah.. aku tak dpt fikir.. tp yg penting ayat last makcik tu...

Time kaseh banyak2 makcik~  Pasni sy beli nasik lemak kt makcik lg...

Aku berada di awangan~ Weee~

 

 

p.s: smalam adalah Malam Anugerah Bestari... byk nk cite.. tp tak tau nk cite cmne... and for gambar aku akan upload/post bile da dpt sume gambar2 tersebut... sekian harap maklum

19 comments:

NadiaSalehuddin said...

If u young....I lg la young kan??? hihihi

topio said...

pujian palsu...sbg pelaris jualan nasi lemak makcik tu je!haha...

Muhamad Saipul bin Fakir said...

kalau cakap tua dan gemuk nnti ko tak datang lagi...

eh aku pon gemuk gak!

tidak!!!!!!!

Lord Biohazard said...

tofio!!
ko jeles kan...
ko tak abis2 nk jeles kt aku..
time MAB pon same..

Mohd Nur Ikhmal B. Salehmin said...

aku yg suh makcik tu cakap mcm tu..sebab tu makcik aku..


p/s aku tak suke cite ni...shit..

Lord Biohazard said...

ceh..
lg sorang jeles..
tak suke jgn bace..
nate tol~

mint heartnet said...

makcik ko perli ko la..

Lord Biohazard said...

KEJAM!!

korang sume kejam!!

biarkan aku..

pergi.. pergi..

Muhamad Saipul bin Fakir said...

tula..nak letak cite2 camni kat blog...kan dah kene herdik..haha

Shukstarz said...

hahahhaa...

masa aku baca post ni..aku membayangkan yg cite ni hanya rekaan semata-mata..tiada bersangkutan kepada orang hidup atau yg tiada..

pastu, aku bayangkan lagi..yg makcik tu actually, ilusi bayangan ko..hahaha..saja nk menyedapkan hati..xpon makcik tu mmg ckp camtu kt sume org..hahaha..

MERASALAH~
=))

Lord Biohazard said...

weii~
btol la makcik tu ckp...
aku pon terperanjat gak..
cewah..

tp yg penting makcik tu dan cite tu adalah bukan ilusi atau rekaan..

percayalaaaahhh
*nyanyi lagu siti*

Shahidah said...

hehe..
percaya2~
=D

Anonymous said...

muke mcm pokemon...ade ayi kate muda

Anonymous said...

*clp taip...ade ati kate mude

Star-Piz said...

wei..pasan ke pe?

Z a F said...

i trust u..
i ley jd makcik tu
=..=

Lord Biohazard said...

waahh..
tq jaff~
u r the only one that ever said to me that...
tak cam org lain.. sume jeles..
wahaha

ユ ユ 江角 said...

nampak sangat muka xmatang hahahahahah....
ada ke budak skola...

Farhah Toha said...

jijik aku shamim...