- Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi -

*(I show not your face but your heart's desire)*

Wednesday, April 21, 2010

Final

Lip lap lip lap, pejam celik pejam celik, makan tido makan tido, dah sampai rupenye aku ke akhir semester. 2 hari lagi start exam. Tapi serius rasa macam banyak je tak tau padahal nota-nota terbentang di depan mata. Study? Jangan harap la nak study betul-betul. Time nak fokus je mesti la ade bende yang tak kene. Macam tanak bagi aku study plak.

So, ini adalah semester terakhir aku di Universiti Malaya, Insya-Allah. Semester terakhir sebagai seorang undergraduate. Dari PASUM sampai la sekarang, 5 tahun muka ni je asyik dok keluar masuk gate UM tu. Keh keh keh. So, final exam. Like literally final. Lepas ni dah takde exam lagi dah. Hopefully la. Insya-Allah.

Oh oh. Jadual peperiksaan adalah seperti berikut;

Bil Code Subject Date Time Place
1 SMES2407 Astrophysics & Cosmology April 23, 2010 1500 Level 2, Examination Hall
2 SMES2206 Electricity & Magnetism April 27, 2010 1500 Level 2, Examination Hall
3 SXEX1102 Statistics April 29, 2010 1500 Level 2, Examination Hall
4 SMES3293 Solid State Physics May 3, 2010 1130 Level 2, Examination Hall
5 SMES2201 Quantum Physics May 5, 2010 0830 Level 1, Examination Hall

Sangat banyak kan? Haha. Out of 5, only 1 yang aku baru amik. Yang 4 tu paper repair. Repair tak sama dengan repeat. Sebab paper repeat sudah amik semester yang lalu. Keh keh keh. Paper repair hanya ingin menaikkan pointer yang sudah semestinya rendah ini. *kalau tinggi aku dah grad tahun lepas la wei*

Jadi, di kesempatan ini saya ingin menyusun jari memohon seribu kemaafan andai tersalah kata, tersilap bicara… Maaf Zahir dan Batin. (tak semestinya Raya je kan nak sebut benda-benda ni?)

 

 

 

 

p.s: ada banyak benda nak cakap… tapi skarang time study… jadi… “SHAMIM!!! SILA STUDY SEKARANG!!!”

2 comments:

Syud Ridzuan said...

buat elok2 wahai pakcik! aku mendoakan kejayaan ko! woh woh!

giantpolar said...

haha... mesti pak guard dah boring tengok muka kau... thn dpn dia tutup pagar um kalo ko xhabis2 lagi. hehe...

so, study. jgn xstudy. byk projek menunggu ko kalo ko masuk angkasa nnt. lumayaaan...